Vilkår og garanti

Kjøp av skjermer.

Ved kjøp av skjermer hos oss får du 1 års garanti. Dersom skjermen av en eller annen grunn ikke fungerer seinere i tid feks flimming, dårlig touch / berøring eller feil farger på display, kan du kontakte oss å få en ny skjerm eller pengene tilbake .Er dette din første gang og har null erfaringer ? Anbefaler vi deg å ikke kjøpe produkte. Reparasjon mobil tar ikke ansvar for skaden på skjermen, kabler eller hovedkorte som ble ført av selvmontering.

Angrettrett.

Hos oss får du 14 dager angrett i følges Norsk lov. Alle varene må bli pakket med alle emperlasjene som tilhører Skjermen.

Personvern
Reparasjon mobil forplikter seg til å behandle personopplysninger på en sikker måte, og vi gjør som følger:
Vi er avhengig av dine personlige opplysninger, som navn, adresse, epost og et telefonnummer vi kan nå deg på. På denne måten kan vi sikre at informasjon og saksgang angående ditt innleverte produkt kommer til rette vedkommende på en effektiv måte.
Personopplysningene du har oppgitt vil på ingen måte bli videreformidlet eller brukt til andre formål eller til tredjepart.
Vi ønsker at du som kunde skal føle deg trygg på at dine personalia blir håndtert konfidensielt.
Personopplysningene blir lagret i en kundedatabase. Dette fordi vi gir 2 års garanti på delene vi reparerer. Da Reparasjon mobiler et norskeid og norskregistrert firma, er det de norske lovene innen personvern som til en hver tid er gjeldende.

Betingelser

Reparasjon mobil ønsker at du tar sikkerhetskopi eller bruker iCloud på produktet du sender inn. Før vi leverer fra oss et ferdig produkt, ønsker vi å teste alle funksjoner. Med kode på telefonen lar ikke dette seg gjøre. Vi fraskriver oss ansvaret for feil på produkt vi ikke får testet.

Garantier

Reparasjon mobil gir 2 års garanti på reparasjoner utført av oss.
Garantien gjelder ikke om produktet blir utsatt for behandling som fører til skader på produktet. Vår garanti bortfaller om andre skrur på produktet.
Tjenestene og produktene leveres uavhengig av mobiltelefonprodusenter, nettbrettprodusenter og øvrige elektronikkprodusenter.

Kvitteringer

Kvittering blir sendt til epost adressen som ble registrert ved kjøp, når kjøpet/reparasjonen er fullført.

Omstendigheter som ikke gjør Reparasjon mobil erstatningspliktig.

Når et produkt blir skadet som følge av å bli mistet i bakken, kjørt over, mistet i vannet/ på sjøen, eller hvordan det skulle bli skadet. Kan man i det aller fleste tilfelle bare se de utvendige «fysiske» skadene, men dette betyr ikke at der ikke er andre «indre» skader. Det kan forekomme senskader på hovedkortet, noe som gjør at produktet plutselig slutter å virke. Dette kan forekomme ved demontering av produktet, da alle delene i utgangspunktet er veldig skjøre, men etter at de har vært utsatt for «hard» behandling, som ved å bli mistet i bakken, er disse spesielt utsatt. Produktet er i sin helhet sammensett av mange ulike komponenter, komponenter som er avhengig av hverandre for å fungere. Blir en / eller flere av disse komponentene skadet kan produktet i mange tilfeller ikke repareres.
Reparasjon mobil er ikke ansvarlige for skader eller tap som er forårsaket av slike senskader.
Reparasjon mobil kan ikke holdes ansvarlig for fuktskader/væskeskader på innleverte produkt. Et produkt kan være fuktskadet selv om det ikke har vært direkte i kontakt med flytende vann. Der er sensorer som blir utløste om det er kommet kondens i «maskineriet».
Et produkt som har vært utsatt for kondens, kan tilsynelatende fungere en tid, til det så plutselig kortslutter. En kan få kondens i produkt på utallige måter, bare for å nevne noen, kan det bli kondens ved at en tar produktet med seg inn på badet når en dusjer. Det er også stor sannsynlighet for at det oppstår kondens om man har produktet i en lomme når man er ute på tur, da spesielt i regnvær.

Priser

Alle priser er angitt inklusive (25%)merverdiavgift

Betalingsalternativer

Visa, Mastercard, Vipps, Bank overføring og Kontanter

Leveransemetode og fraktkostnad

Alle skjermene vi sender ut er via Apost . Apost frakt metode er kostnad fritt for deg som er kjøper.

Mottar du en ødelagt skjerm når den var på vei til deg , kan vi erstatte deg en ny skjerm eller pengene tilbake.

NB. hver opps på! Apost er har ikke sporing og forsikring i seg. Vi dekkes desverre ikke ved tap av varen.

Ønsker du vi skal sende med Norgespakke som har sporing og forsikring i seg, velger du det i kassen. 

Innsending og forpakning

Vi ser helst at bare selve enhet sendes inn uten beskytelse osv. Pakk enhet godt beskyttet inn med feks. krøllet avispapir, bobleplast, etc. Om enheter sendes inn med originalesker osv, garanterer vi ikke at vi alltid kan sende disse i retur da vi bruker størrelser av en standard for stor for disse.

DROP-OFF

Bestilling av drop-off time er bindende og ukansellerte timer faktureres med et beløp på 300,-

Dette gjelder kun ikke avbestilte 2 timer før.

Cookies

Vi benytter informasjonskapsler (cookies), som de fleste andre nettbutikker, og i henhold til norsk lovgivning. En cookie er data som lagres i din nettlesers internminne, som skal gi deg en bedre og mer relevant brukeropplevelse ved besøk på en nettside. reparasjonmobil bruker cookies blant annet for å kunne gi deg en enklere netthandel med tilgang til login, handlekurv og gjennomføring av kjøp. Vi bruker også cookies til statistikk for å lære om hva våre kunder er opptatt av, slik at vi kan gjøre nettsidene våre enda mer brukervennlige.